Piese auto
Cum afli dacă o mașină a suferit daune majore?
Cum afli dacă o mașină a suferit daune majore?

Comercianții înșeală cumpărătorii de mașini second-hand nu doar prin falsificarea kilometrajului, ci și prin readucerea pe stradă a unor autoturisme cu pagube majore, unele declarate daună totală, deși sunt aproape noi, au carte service și kilometri puțini și reali.  
Iată după ce să te uiți, ca să previi aceste incidente neplăcute atunci când îți achiziționezi o mașină second-hand.

...citeste mai mult

Intrebari frecvente

Am comandat o piesa si nu se potriveste pe masina. Cum se procedeaza in cazul acesta?

Piesa se poate returna urmand instructiunile de returnare sau puteti lua legatura cu departamentul de relatii clienti unde un operator va verifica situatia dvs. si va gasi o solutie.


Cat timp sunt rezervate in Showroom produsele comandate?

Produsele comandate sunt rezervate in Showroom pentru 7 zile. Dupa aceasta perioada produsele se trimit inapoi la depozit fara o instiintare in prealabil.


In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se vor returna in cont in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de la dvs. In cazul in care returul se face personal la sediul nostru, banii se vor returna pe loc.


Nu am primit factura. Ce trebuie sa fac?

De obicei factura se livreaza impreuna cu coletul. Daca nu ati gasit-o trebuie sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii si vi se va trimite o copie pe mail. Factura se poate gasi atat in contul de client cat si in mailul pe care l-ati primit cand comanda a plecat catre dvs.


Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a modifica o factura trebuie sa luati legatura cu departamentul de relatii cu clientii.


Am primit coletul incomplet. Cum procedez?

Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite repere colet, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptia coletului. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.


Ce reprezinta un produs la care se solicita piesa veche la schimb?

Piesa veche la schimb este necesara in cazul anumitor repere precum casete de directie, pompe servo-directie, etrieri, alternatoare, electromotoare etc. Piesa se solicita de catre producator pentru reconditionarea ei.


Produsul primit este deteriorat. Cum procedez?

Sesizarile referitoare la integritatea coletelor se vor face in momentul livrarii prin redactarea obligatorie a unui proces verbal constatator in prezenta curierului. Orice reclamatie ulterioara va fi extrem de greu de solutionat, deoarece firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere.

Doresti cele mai bune oferte Egarajul.ro?
Aboneaza-te la newsletter
Suna acum Solicita Oferta Vreau sa fiu sunat
Parerea cumparatorilor
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord