Piese auto
Cum afli dacă o mașină a suferit daune majore?
Cum afli dacă o mașină a suferit daune majore?

Comercianții înșeală cumpărătorii de mașini second-hand nu doar prin falsificarea kilometrajului, ci și prin readucerea pe stradă a unor autoturisme cu pagube majore, unele declarate daună totală, deși sunt aproape noi, au carte service și kilometri puțini și reali.  
Iată după ce să te uiți, ca să previi aceste incidente neplăcute atunci când îți achiziționezi o mașină second-hand.

...citeste mai mult

piese la schimb

Termeni și condiții

Citirea condițiilor dovedește faptul că ați luat la cunoștință toate detaliile necesare pentru returul Dumneavoastră.

Piese vechi

Termenul maxim de retur al pieselor vechi la schimb este de 7 zile calendaristice.

1.Diuza / suport diuze

Piesa trebuie sa fie completa si nedezmembrata.

Sa nu prezinte defecte mecanice (la filet, la conducta de ulei, cablu, zona de identificare).

Piesele sa prezinte capacele de protectie, care sunt livrate cu piesa noua

2.Motoare / chiulase / cutii viteze

Piesa veche trebuie sa fie de acelasi tip si sa aiba aceleasi componente ca si piesa noua livrata, sa nu fie dezmembrata sau sparta.

Codul de identificare sa poata fi usor citit (nu se accepta retur decat piese de acelasi tip).

Sa fie curata.

Ambalajul sa prezinte numarul de identificare.

Motorul / chiulasa sa nu prezinte rupturi, lipsuri sau urme de manipulare inadecvata.

Sa fie golite lichidele(ulei, apa, antigel).

Motoarele / chiulasele sa corespunda produselor de serie, sa nu aiba modificari (tuning).

Toate orificiile sa fie inchise.

Returnarea motoarelor se face numai in suportul special care protejeaza piesa in timpul transportului (asa cum s-a livrat piesa noua).

Motoarele reconditionate se pot identifica astfel:

Litera pt. puterea motorului

X - semnul pt motor reconditionat

Un numar de identificare

3.Casete de directie

Sa nu aiba filetele deteriorate.

Sa nu aiba componente interne ruginite.

Sa fie echipate cu toate partile exterioare (conducte, bara de directie, etc).

Sa nu fie dezmembrate.

Elementele de prindere sa fie intregi.

Carcasa sa fie intreaga.

4.Cutii viteza

Piesa trebuie sa fie curata.

Piesa trebuie sa fie cu acelasi cod sau descendent din codul piesei noi.

Nu se accepta cutii de viteza cu carcase sparte, ruginite sau acelea la care defectiunea a survenit din exterior.

Cutiile automate de viteza vor avea transformatorul fixat.

5.Pompe servo

Sa nu aiba componente interne ruginite.

La pompele servo care se livreaza cu fulie, piesa veche se va returna cu fulie, care nu trebuie sa fie defecta.

Elementele de prindere sa fie intregi.

Sa nu fie defecte filetele sau placa de fixare.

6.Elemente de franare

Carcasa trebuie sa fie intreaga, fara parti rupte sau crapate.

Piesa veche sa nu aiba lipsuri.

Sa nu fie puternic corodata sau incendiata.

Ventilele de aerisire sa nu fie defecte.

7.Compresoare de clima

Codul produsului (OE sau AM) sa fie vizibil pe corpul agregatului.

Piesa veche se va ambala in ambalajul piesei noi.

Orificiile de legatura trebuie inchise cu dopuri, pentru a impiedica coroziunea din interiorul compresorului.

Aparatele nu trebuie sa prezinte defectiuni vizibile (la carcasa, elementele de prindere, roata dintata, cabluri si legaturi electrice).

Axul compresorului trebuie sa se roteasca usor.

8.Electromotoare / alternatoare

Codul de identificare sa fie inscris pe piese.

Carcasele sa fie intregi, sa nu fie arse sau deformate.

Agregatul sa fie complet.

Sa nu fie dezmembrate.

Sa nu prezinte coroziune puternica.

Ancora sa fie blocata.

Sa nu lipseasca regulatorul si roata de curea.

Elementele mobile sa nu fie intepenite. Zonele filetate sa nu aiba filetul distrus.

9.Debitmetre

Carcasa sa nu prezinte avarii, partea electrica intacta.

Codul sa fie vizibil pe piesa.

Sa nu prezinte coroziuni puternice.

Sa fie complet si asamblat.

10.Unitate centrala sistem injectie benzina

Partea superioara:

Sa nu prezinte defectiuni la filete si etansari.

Sa fie complete si infiletate (cu regulator de presiune montat).

Partile carcasei integ.

Partea inferioara:

Sa nu prezinte defectiuni la filete si etansari.

Clapeta trebuie sa functioneze.

Potentiometrul clapetei sa fie pe piesa.

Parghia de actionare sa fie functionala.

Codul piesei sa fie vizibil.

11.Delco

Codul piesei sa fie vizibil.

Sa fie asamblat, complet.

Flansa de prindere, modulul de aprindere si distribuitorul sa fie functionale.

12.Pompa de injectie - diesel

Sa nu prezinte coroziune puternica, defectiuni provocate de apa sau alte lichide.

Sa nu prezinte urme de supraincalzire sau defectiuni provocate de lovire.

Sa nu prezinte defectiuni la cabluri sau racorduri.

Pompa veche trebuie sa fie completa si asamblata.

13.Computere

Se returneaza numai in ambalaj original.

Carcasa, priza, reglata, trebuie sa fie fara urme de indoituri, fisuri, oxidare, presate.

Marginile si suruburile sa fie intacte.

Sa nu prezinte urme de coroziune.

Codul piesei sa poata fi citit.

Sa nu fie avarii provocate de apa.

Sa corespunda produselor de serie ,sa nu aiba modificari (tunning).

 

Piese În termen de garanție

Pentru analiza piesei reclamate ca fiind defectă în termen de garanţie  vă solicităm copiile următoarelor documente:

factură de achiziţie a piesei

certificat de înmatriculare

notă constatare service autorizat + copie Autorizaţie Tehnică conform exemplu ataşat (faţă-verso)

deviz montaj + factură de montaj + copie Autorizaţie Tehnică conform exemplu ataşat (faţă-verso)

Important

Pentru o mai buna analiza a casetelor de directie producator TRW avem rugamintea ca acestea sa fie trimise la sediul central impreuna cu bieletele de directie montate pe caseta.

In cazul pieselor originale montarea si constatarea trebuie facuta de catre un reprezentant aurtoriazart al fabricantului auto.

Piesele reclamate ca defecte în termen de garanţie, se vor trimite către Biroul Retur şi Garanţii eGarajul (sediul central) spre analiză în maxim 10 zile de la constatarea defecţiunii, cu toate detaliile şi dosarul cu documente menţionate mai sus. Completarea incorectă sau incompletă cât şi lipsa unor documente poate duce la refuzul prelucrării reclamaţiei sau la întârzierea răspunsului.

Perioada de analiză a reclamaţiei începe din momentul în care analistul deţine toate informaţiile solicitate în formular.

Clientul beneficiază de contravaloarea piesei reclamate ca defectă în termen de garanţie numai după analiza facută de producătorul piesei pentru a determina dacă îndeplineşte condiţiile de garanţie.

Suna acum! Solicita! Vreau sa fiu sunat
Parerea cumparatorilor
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord