Select auto

 
 
 
 
 

Cautare intuitiva

Retur eGarajul.ro

Va multumim pentru atentia acordata

 

Returul

Retur piese în 30 de zile calendaristice.

Piesele achiziţionate se pot returna în maxim 30 de zile calendaristice de la data înscrisă pe factura de achiziţie. Pentru a fi admise la retur piesele trebuie să fie în ambalajul original şi intact (să nu se lipească pe ambalaj AWB sau bandă scotch), să nu prezinte urme de montaj şi să conţină toate accesoriile.

Excepţie fac piesele aduse pe comandă specială pentru care s-a solicitat un avans în prealabil, în cazul acestor produse returul nu este posibil.

Serviciul “30 de zile drept de retur” este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de la eGarajul.ro.

Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie să se încadreze în condițiile de retur menționate mai jos. De asemenea cererea de retur, trebuie înaintată cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Formularele completate după 30 de zile calendaristice nu sunt luate în considerare.

 Cum se face returul:

1. Personal, la unul dintre sediile noastre (Bucureşti, Iaşi)

2. Prin serviciul de curierat prin care au fost trimise piesele.

În cazul în care returul se face prin curierat, costul transportului tur/retur se va suporta de către client în cazul în care nu mai doreşte piesele iar valoarea scăzânduse din suma ce urmează a fi returnată, dacă piesele nu s-au potrivit, transportul va fi suportat de către eGarajul.ro. Returnarea banilor se va face în contul bancar furnizat odată cu piesele. Dacă doriţi să veniţi cu piesele la unul din sediile noastre, trebuie în prealabil să ne anunţaţi telefonic intenţia dumneavoastră.

Returnarea banilor:

În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, eGarajul.ro se angajează să returneze beneficiarului suma achitată pentru produsul returnat, în maximum 30 zile de la recepționarea produsului de către vânzător.

Serviciul “30 de zile drept de retur” nu afectează în nici un fel drepturile legale de retur în 14 zile, în cazul comerțului la distanță.

Condiții generale pentru retur:

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire  și/sau intervenții neautorizate etc.

Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului.

În cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului pe loc sau  în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării eGarajul.ro de către consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar. 

eGarajul.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care eGarajul.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recentă). 

În caz de garanţie în termen de 130 de zile primiţi banii înapoi.

În cazul unei piese care în termen de 130 de zile de la achiziţie face obiectul unui caz de garanţie acceptat, atunci aveţi posibilitatea să solicitaţi virarea în contul bancar a contravalorii piesei în cauză, dacă nu doriţi înlocuirea produsului defect.

Piesa defectă trebuie trimisă la noi împreună cu documentele necesare unui caz de garanţie:

- copie dupa factura de achiziţie de la eGarajul.ro ., bonul sau chitanţa cu care a fost cumparată piesa,

- dovada montării într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) şi documentele fiscale aferente, în care să fie menţionată data montării şi numărul de kilometri la montare/demontare,

- nota de constatare emisă de către un serviciu autorizat prin care se constată şi se descrie detaliat defecţiunea,

- copia dupa certificatul de înmatriculare al autovehiculului,

- măsurători prin care se atestă parametri în care lucrează piesa,

Lipsa unui singur document atrage dupa sine respingerea cazului de garanţie.

Reclamaţia depusă de cumpărător va fi analizată şi va primi un răspuns în termen de 30 zile de la data recepţiei produselor reclamate la sediul vânzătorului, însoţite de toate documentele enumerate mai sus. În cazul în care nu se poate constata deficienţa în cadrul societăţii importatoare şi este necesară efectuarea unei expertize de către firma producatoare ne rezervăm dreptul de a remedia reclamaţia la data primirii rezultatului din partea producătorului.

În cazul în care reclamaţia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vânzare în termen de 30 zile calculate de la data trimiterii răspunsului de vânzător.

În cazuri speciale cand părţile nu ajung la un consens cu privire la reclamaţia de garanţie, părţile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât şi pentru cumpărător. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.

Nu se acordă termenul de 18 de luni la următoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, ştergătoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere şi incandescente, garnituri metaloplastice şi simeringuri, curele de transmisie şi distribuţie, elemente de aprindere.

De reţinut:

Vă rugăm verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curier, în prezența acestuia și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor în cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. 

Programul pentru clienții ce doresc returnarea personală la sediul nostru și nu prin intermediul unei firme de curierat este de Luni până Vineri în intervalele orare 08:00-19:00.