Piese auto
Cum afli dacă o mașină a suferit daune majore?
Cum afli dacă o mașină a suferit daune majore?

Comercianții înșeală cumpărătorii de mașini second-hand nu doar prin falsificarea kilometrajului, ci și prin readucerea pe stradă a unor autoturisme cu pagube majore, unele declarate daună totală, deși sunt aproape noi, au carte service și kilometri puțini și reali.  
Iată după ce să te uiți, ca să previi aceste incidente neplăcute atunci când îți achiziționezi o mașină second-hand.

...citeste mai mult

Termeni-si-conditii

 

Efectuarea unei comenzi pe site-ul eGarajul.ro reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii şi condiţiile de mai jos.

 

Prelucrarea datelor

Informaţiile furnizate către S.C. Egarajul  S.R.L. sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor), Conform legilor în vigoare.
S.C. Egarajul S.R.L. nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terţi, nu încurajează spam-ul şi nu face publice datele furnizate de clienţii săi fără acordul explicit al acestora.

Orice utilizator are posibilitatea să şteargă din baza de date adresa de e-mail furnizată şi poate solicita ştergerea contului şi a tuturor datelor.

 

Livrare

Egarajul livrează piese auto în toată țara prin FAN Courier. Comanda peste 499* lei se livrează gratuit în limita a 10 kg, numai în zonele acoperite de punctele de livrare ale curierului FAN Courier.
Orice comandă sub 499 lei se livrează cu un cost de 24 lei, în limita a 20 kg.

Serviciul de expedieri este disponibil în toată România.

Livrările se fac la distanță de 2 - 6 ore de la comanda pentru București și Iași, prin curierat sau cu ridicare de la sediul nostru.
Garantăm livrarea, în cel mai scurt timp și la nivel național, în termen de 24 - 48 de ore de la lansarea comenzii. 

Produsele distribuite de Egarajul sunt livrate prin mijloace proprii în București și Iași, respectiv prin intermediul firmelor de curierat în cazul clienților din celelate zone ale țării.

Produsele care nu sunt pe stoc pot fi importate în regim de urgență de la furnizorii noștri.
În funcție de momentul lansării comenzii, produsele care nu sunt pe stoc pot fi în mod uzual livrate în 24 - 72 de ore lucrătoare.

 Plată

Modalitățile de plată acceptate pe Egarajul sunt:

  • numerar, prin intermediul curierului sau la sediile Egarajul;
  • prin transfer bancar;
  • card la sediile Egarajul (POS).
  • Plata online cu cardul prin platformele:
    euPLĂTESC  ( www.euplatesc.ro);
    Netopia Mobilpay ( www.mobilpay.ro);
  • ​în 2-12 rate fără dobândă:
  •                prin Card Star BT emis de Banca Transilvania la sediile Vanzatorului sau online;
  •                prin Card Garanti emis de Garanti Bank la sediile Vanzatorului sau online;
  •                prin Card BRD Finance MasterCard online
  •                prin Card Alpha Bank Online
  •                prin Card Raiffeisen Online

 

În unele cazuri, pentru lansarea unei comenzi ferme, este necesară achitarea unui avans de cel puţin 50% din valoarea produsului, iar comanda va fi confirmată doar în momentul când valoarea avansului se regăseşte în contul nostru.

Egarajul poate refuza o comandă în anumite condiții:

  1. plata dumneavoastră nu a fost finalizată în cazul plății prin transfer bancar;
  2. pe site a existat o eroare legată de prețul sau descrierea produsului;
  3. clientul are sub vârsta legală (18 ani)
  4. clientul are un istoric de comenzi neridicate etc.

Produse comercializate

Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.egarajul.ro sunt noi, în ambalajul original al producătorului şi în momentul livrării sunt însoţite de factura fiscală şi certificat de garanţie (pe spatele facturii).
De asemenea, până în momentul emiterii facturii, ce ţine loc de contract între eGarajul.ro şi client, atât preţul cât şi specificaţiile tehnice nu reprezintă nici un fel de obligaţie contractuală şi pot suferi modificări fără nici o notificare prealabilă a clientului.
Preţurile afişate pe site sunt orientative, în limita stocului real al furnizorului şi devin finale în momentul în care se comunică clientului, după verificarea potrivirii pe autoturism conform seriei de şasiu furnizată de acesta.

Garanție

Produsele comercializate de S.C. Egarajul S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor şi listelor editate de producători. Garanţia se aplică in conformitate cu Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţia asociată acestora şi O.G. nr. 21/1992 privind protecţia consumatorului.

Termenul de garanţie acordat de S.C. Egarajul S.R.L. se acordă pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinţă îndelungată, conform specificaţiilor tehnice ale producătorului şi respectând indicaţiilor acestuia, dar nu mai mult de 18 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare, excepţie făcând uleiurile, lichidul de frână şi aditivii, fiind consumabile.

Piesele de folosinţă îndelungată sunt: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulaţii planetare, elemente de caroserie, elemente de direcţie, elemente de frână, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe şi ţevi de eşapament, rulmenţi, fise de bujii, piese de electromotor şi alternator, piese de motor în mişcare.

Produsele care prezintă în perioada de garanţie defecte de material sau de fabricaţie, vor fi înlocuite cu altele noi sau se plăteşte contravaloarea reperului de pe factura de achiziţie, conform legii.
Termenul de garanţie decurge de la data înscrisă pe factura de vânzare, și nu de la data montajului.

Egarajul este exonerat de răspundere privind garanţia sau aceasta poate fi anulată în următoarele cazuri:

- piesa nu a fost cumparată de la S.C. Egarajul S.R.L,

- piesa nu a fost montată într-un atelier de specialitate autorizat de R.A.R sau de producătorul autovehiculului,

- piesa s-a defectat datorită unui montaj incorect sau datorită montării împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate,

- piesa a fost greşit aleasă sau a fost utilizată pentru alt scop decât cel indicat în catalogul producătorului,

- piesa nu a fost identificată corect datorită prezentării de către cumpărător a unor date eronate sau nu a fost comparată la montaj cu piesa de înlocuit,

- piesa s-a uzat sau deteriorat datorită suprasolicitării, întreţinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandărilor producătorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificările şi reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producător,

- autoturismul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de constructor sau a fost exploatat în condiţii necorespunzătoare (raliuri, competiţii sportive, taximetrie, şcoli de şoferi, etc),

- autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de altă natură (şocuri termice, electrice, mecanice),

- piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, îndoituri, rupturi, deformări;

- piesele nu prezintă o uzură normală.

 

Piesele care fac obiectul unei reclamaţii în garanţie vor fi însoţite de următoarele documente:

- copie dupa factura de achiziţie de la S.C. Egarajul S.R.L., bonul sau chitanţa cu care a fost cumpărată piesa,

- dovada montării într-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) şi documentele fiscale aferente, în care să fie menţionată data montării şi numărul de kilometri la montare/demontare,

- nota de constatare emisă de către un serviciu autorizat prin care se constată şi se descrie detaliat defecţiunea,

- copia dupa certificatul de înmatriculare al autovehiculului,

- nota de constatare tip furnizată de S.C. Egarajul S.R.L. completată de către service-ul care a efectuat montajul cu toate câmpurile specificate,

- măsurători prin care se atestă parametri în care lucrează piesa,

Lipsa unui singur document atrage după sine respingerea cazului de garanţie.

Reclamaţia depusă de cumpărător va fi analizată şi va primi un răspuns în termen de 15 zile de la data recepţiei produselor reclamate la sediul vânzătorului, însoţite de toate documentele enumerate mai sus.

În cazul în care nu se poate constata deficienţa în cadrul societăţii importatoare şi este necesară efectuarea unei expertize de către firma producătoare ne rezervăm dreptul de a remedia reclamaţia la data primirii rezultatului din partea producătorului.

În cazul în care reclamaţia a fost justificată vânzătorul se obligă la înlocuirea produsului sau a restituirii contravalorii reperului de pe factura de vânzare în termen de 15 zile calculate de la data trimiterii răspunsului de vânzător.

În cazuri speciale când părţile nu ajung la un consens cu privire la reclamaţia de garanţie, părţile vor trimite piesele pentru analiză la un specialist în domeniu. Rezultatele analizei vor fi considerate obligatorii atât pentru vânzător cât şi pentru cumpărător. Cheltuielile ocazionale de efectuare a analizei vor fi suportate de partea în culpă.

Termenul de garanție de 18 luni nu se acordă pentru următoarele categorii de piese: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, ştergătoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere şi incandescente, garnituri metaloplastice şi simeringuri, curele de transmisie şi distribuţie, elemente de aprindere.

Alte condiţii:

Reclamaţiile referitoare la neconcordanţa dintre marfă şi factură se acceptă numai dacă acestea au fost sesizate pe loc sau în maxim o zi de la livrare.

Nu se admit la retur piesele cu ambalaj deteriorat şi lipsite de accesoriile originale, piesele care au fost deja montate.

Indiferent de modalitatea de livrare cumpărătorul are obligaţia de a verifica existenţa tuturor actelor aferente tranzacţiei, lipsa acestora generând neacordarea garanţiei. Recepţia mărfurilor vândute se face la sediul cumpărătorului. Cumpărătorul se obligă la preluarea mărfii comandate şi livrate.

Cumpărătorul poate refuza marfa ridicată de la punctul de lucru, din Intrarea Gilaului 15, al S.C. Egarajul S.R.L., în termen de 24 de ore de la livrare, însă va anunţa vânzătorul în termen de 3 ore de la preluarea mărfii. Nu se acceptă returnarea mărfii livrate după acest termen.

Prin excepţie se acceptă returnarea mărfii livrate în cazul în care vânzătorul a livrat eronat sau în cazul în care marfa este în garanţie, cu respectarea riguroasă a prevederilor garanţiei.

Nu se acceptă la retur marfa vândută la promoţie, marfa nepusă în ambalajul original, marfa comercializată de alţi agenţi economici, marfa returnată fără respectarea prevederilor de mai sus.

Plata transportului pentru produsele ce necesită reparaţii în perioada de garanţie va fi suportată integral de către S.C. Egarajul S.R.L., în cazul în care se constată că denunţarea defectului este neimputabilă S.C. Egarajul S.R.L., clientul va suporta şi taxele de trimitere şi taxele de retur aferente transportului produselor.

Condiţiile de garanţie sunt parte integrantă a documentelor de vânzare - cumpărare prin semnarea facturii fiscale sau plasarea unei comenzi online, beneficiarul declară că a luat la cunoştinţă prevederile acestor documente.

Garanţia acoperă cel mult valoarea integrală a produsului reclamat.

Ghidul produselor la schimb

Nu se acceptă ca piesa veche la schimb compresoare de aer condiţionat care au axul fuliei blocat sau rupt,

Unele piese de schimb sunt cu valoare de garanţie. În momentul livrării piesei se facturează piesa nouă împreună cu valoare de garanţie.

Condiţii de returnare piesa la schimb:

-piesa înlocuită să fie curată fără urme de ulei;

-piesa poate prezenta să doar urme de uzură funcţională fără urme de lovituri și să nu lipsească subansamble din ea;

-piesa va fi ambalată în ambalajul original în care s-a livrat piesa nouă, cu codul furnizorului pe cutie.

-piesa înlocuită să fie trimisă înapoi în termen max. 5 zile lucrătoare iar după verificarea integrităţii piesei, va fi stornată valoarea de garanţie in maxim de 30 zile.

Dacă una din condiţiile de returnare de mai sus nu este îndeplinită valoarea de garanţie rămâne facturată şi nu se va storna.

Important!  Există posibilitatea ca piesa să fie recondiţionată de fabricant, oferindu-se aceeaşi garanţie şi calitate. Piese care se pot încadra în categoria de mai sus: casete de direcţie, pompe servodirecţie, electromotoare, alternatoare, etriere, planetare, alte piese.

Forta majora si litigiile

Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil,în afara controlului parților si care nu poate fi evitat.

Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, apeland la numarul 0784 31 31 31 sau la adresa office@egarajul.ro, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

 

Drepturi de autor

Drepturile de autor ale continutului (text si imagini) siteului www.egarajul.ro apartin in totalitate SC Egarajul SRL.

Magazinul Egarajul respectă criteriile de preselecție GPeC și a aderat la standardele Trusted.ro

IN ACEST MOMENT MAGAZINUL EGARAJUL.RO VINDE NUMAI PE TERITORIUL ROMANIEI. ANALIZAM OPORTUNITATILE DE A NE ADRESA SI PE ALTE PIETE DIN UE SI REPUBLICA MOLDOVA.

 

Doresti cele mai bune oferte Egarajul.ro?
Aboneaza-te la newsletter
Suna acum Solicita Oferta Vreau sa fiu sunat
Parerea cumparatorilor
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord